onsdag 8 maj 2013

Stolt som en tupp och mallig som en mallgroda!

Det är jag! Jo då, helt sant. Igårkväll ganska sent gjorde jag färdigt mitt första garn. Det är grovt och ojämnt men ändå.


Ok en hel del ytterligare finslipning behövs. Kommer förmodligen att se tillbaka och skratta åt den fumliga härvan. Sedan, när garnet blir sådär tunt och fint och helt perfekt som det bara blir i tankarna i maj månad.


Än så länge är jag lycklig och stolt som en tupp och mallig som en mallgroda åt den ruggiga härvan. Min första!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut att du ska vara både stolt som en tupp och mallig som en mallgroda det har du all rätt att vara :)

    SvaraRadera
  2. Stolt som en tupp och mallig som bara en mamma kan vara är ju jag när jag ser vad fint du gör! Kram Mamma

    SvaraRadera