torsdag 1 maj 2014

Yogaväska

Jag kände mig nödd och tvungen att virka en väska. Hela terminen har jag burit mina träningskläder i en plastpåse som numer verkligen har sett sina bästa dagar. 


Sagt och gjort. Häromdagen bar det iväg till garnaffären där det bland annat fick följa med två nystan Elise från Järbo. Kvalitén är bomull, bambu och viscose. Mjukt och gott. 
Idag blev den klar när jag snörvlande sitter uppkrupen i soffan och tycker synd om mig själv. En hederlig rejäl förkylning! Suck! 


En alldeles lagom storlek på väska till ändamålet. Ett och ett halvt nystan gick åt. Virknål nr 4. 
Jag lagt upp en beskrivning på hur jag gjort överst på sidan under fliken mönster. 

2 kommentarer:

  1. Vilken supersnygg väska!!! Tack för att du delar med dig av mönstret :)
    Den väskan hamnade på to do listan direkt.

    SvaraRadera